10 הנושאים החמים שכל אחד צריך לדעת על מה שקורה היום

מערכת2 דקות קריאה
נושאים
שתף:

בבחירות תסעו בחינם בתחבורה הציבורית, בינתיים מחאת נהגי הקטר עוברת לשלב הבא, ואיזו קבוצת פייסבוק תתחיל לדרוש תשלום חודשי מחבריה?

 

1 – הריאיון של נתניהו סיפק רייטינג של 27%

בחברת החדשות חיכו לרגע הזה במשך ארבע שנים, ובכל הקשור לרייטינג מדובר בהחלט בהצלחה. 36 דקות של ראיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו משכו את הקהל, למרות שמדובר היה בראיון לא מתוכנן שלא אפשר לצדדים לקדם אותו מראש. ברגע השיא הגיע הרייטינג ל-30%.

 

 

2 – לפחות בבחירות: התחבורה הציבורית בחינם

אם תכננתם לפספס את ההזדמנות לממש את זכותכם הדמוקרטית ולהצביע בבחירות הקרובות רק משום שאין לכם רב-קו, משרד התחבורה מציע לכם פתרון. על פי ההחלטה של ועדת הבחירות המרכזית ומשרד התחבורה, התחבורה הציבורית ביום הבוחר תפעל ללא עלות. כך, ב-9 באפריל תוכלו לקבל כרטיס חינם לנסיעה ברכבת או לעלות על כל אוטובוס גם ללא רב קו או תעודה מזהה. עלות ההחלטה: 3 מיליון שקלים.

 

3 – עוד שגרירות עוברת לירושלים

טראמפ היה אולי הראשון שהכריז על העברת השגרירות האמריקאית לירושלים, אבל הוא כבר ממש לא היחיד. ראש ממשלת רומניה הכריזה על כוונה לבצע מהלך דומה, למרות שנשיא המדינה כבר סיכל בעבר יוזמה דומה. נשיא הונדורס הודיע גם הוא שיעביר את שגרירות המדינה לעיר הבירה.

 

 

4 – בראשית ממשיכה במסע

בחודש הבא תגיע החללית “בראשית” לירח, אבל עד שזה יקרה היא לפחות שולחת תמונות מהמסלול. בין השאר צילמה החללית את דגל ישראל על רקע כדור הארץ כשהיא ניצבת במרחק של 131 אלף ק”מ, וכן סרטון וידאו. הנחיתה, למי שמחכה לה, תתבצע ב-11 באפריל.

 

 

5 – מאבק נהגי הרכבת ממשיך

במסגרת המאבק בין נהגי הקטר לבין הנהלת רכבת ישראל, קו נהריה-מודיעין (כולל נתב”ג) יופסק בשעה 21:00 ויחזור בשעה 5:00 בבוקר מדי יום, ועד להורדה חדשה. כרגע לא ממש ברור מתי החיכוכים בין הצדדים יסתיימו, ומתי הרכבות יפעלו (לשם שינוי) לפי לוח הזמנים הרשמי.

 

6 – קבוצת הפייסבוק שדורשת תשלום חודשי

למעלה מ-17,000 גולשים כבר חברים היום בקבוצת הפייסבוק “כל התשובות נכונות“. כדי לתפעל את המערך הזה דרושים מספר מנהלים, כאלה שאולי פעלו עד עכשיו בחינם – אבל מתכננים להתחיל לגבות דמי מנוי חודשיים. לטענת המנהלים הם עובדים קשה מאוד ומשקיעים מאות שעות חודשיות בקבוצה, כך שהם למעשה עובדים במשרה מלאה. אז כמה תעלה החברות בקבוצה? חמישה דולרים, תמורתם יקבלו החברים גם ניוזלטר שבועי ושורה של אירועים ומפגשים.

 

7 – קפטן מארוול ניצחה את וונדר וומן

באופן רשמי, קפטן מארוול עקפה את וונדר וומן בקופות. אחרי שגיבורת העל של DC הכניסה 821 מיליון דולר בקופות לפני קצת פחות משנתיים, גיבורת העל של מארוול עקפה את רף  900 מיליון הדולר בתוך פחות מחודש. למעשה, ההישג הזה גם הופך את הסרט לסרט “המקור” (Origin Story) הרווחי ביותר, הישג שהיה שמור לוונדר וומן, ולפני כן לספיידרמן משנת 2002.

 

 

8 – טראמפ חוגג: זוכה באופן 

הדו”ח של רוברט מולר, שכל ארה”ב חיכתה לו, פורסם בשעה טובה ומוצלחת. על פי הדו”ח, אין כל ראיה לכך שנשיא ארה”ב עבר על החוק לפני הבחירות לנשיאות, ואין הוכחה על קיומו של קשר בינו לבין הרוסים.

 

 

9 – פדיחה: סמנכ”לית וואווי עם אייפון

סמנכ”לית הכספים של וואווי מצליחה להביך את המותג, ובפרט את אבא – מייסד החברה. לפני כמה חודשים היא נעצרה בקנדה עם מוצרי אלקטרוניקה, אבל ברשימת המוצרים, לצד מכשירי וואווי כמובן, נמצא גם מוצרים של אפל, כולל אייפון, מקבוק ואייפד.

 

10 – היום זה קורה: אפל משיקה את שירות הסטרימינג

הרבה אנשים חיכו לרגע הזה הרבה זמן. חברת אפל אמורה להשיק היום את שירות הסטרימינג, אחד המהלכים המרכזיים מבחינתה בשנים האחרונות. אז נכון, התזמון לא יכול היה להיות טוב יותר, לנוכח הירידה במכירות האייפון, אבל לא מדובר בתגובה לשינויים במכירות. למעשה, המהלך הזה תוכנן במשך שנים על ידי מנכ”ל אפל טים קוק, וגם סטיב ג’ובס תכנן להשיק שירותים ומוצרים חדשים, מעבר למוצרי הדגל של החברה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme